Wat zijn de kosten voor verzending?
De verzendkosten zijn GRATIS vanaf €45,- voor levering in Nederland.
Voor een bestelling onder de €45,- wordt €3,75 berekend.
Voor levering in het buitenland gelden andere tarieven.
De verzendkosten voor levering in België zijn €4,50.
De verzendkosten voor levering in België zijn GRATIS vanaf €100,-.
Wat is de levertijd?
De levertijd is 2-5 werkdagen. In de regel leveren wij de meeste bestellingen binnen 48 uur.
Wanneer we onverhoopt niet binnen 5 werkdagen kunnen leveren nemen wij uiteraard contact met u op.
Wie komt mijn bestelling brengen?
Post NL pakketservice.
Kan de bestelling direct bij een PostNL servicepunt bezorgd worden?
Ja, u kunt bij het plaatsen van de bestelling kiezen voor "Afhalen bij een PostNL Servicepunt".
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
De postbode zal het pakket dan afleveren bij de buren. Dit kunt u zien in de tracktrace gegevens van het pakket dat wij u mailden.Indien u dit niet wilt, kunt u vooraf bij uw bestelling aangeven dat het pakket alleen op uw adres mag worden bezorgd. Ook kunt u bij gebruik van de PostNL app alternatieve aflevermogelijkheden kiezen (tot een bepaald moment in hun proces).
Wanneer de PostNL pakket bij uw afwezigheid ook niet bij de buren kan leveren zal de bezorger het pakket bij het dichtsbijzijnde PostNL-servicepunt brengen. Met behulp van de tracktrace llink in de mail die u ontvangen heeft kunt u nagaan waar dat is. Wij vragen u vriendelijk doch dringend het pakket binnen de aangegeven tijd, liefst zo spoedig mogelijk, op te halen omdat het pakket anders naar ons retour gaat met onnodige kosten tot gevolg.
PostNL laat in alle situaties geen berichten meer achter in uw brievenbus. Alle informatie kunt u vinden op de tracktrace pagina die wij u mailden.
Kan mijn bestellling ook onder rembours worden verzonden?
Nee, het is niet meer mogelijk te kiezen voor verzending onder rembours.
PostNL maakt geen gebruik meer van deze verzend-/betalingsvorm.
Kan ik de bestelling ook ophalen bij de Vitatheek?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Wij kunnen de korting verlenen omdat wij uitsluitend als postorderaar werken.
Kan ik mijn zending volgen?
Ja, op het moment dat uw bestelling klaargemaakt wordt voor verzending zult u een mail ontvangen met daarin een link.
Als u op deze link klikt, kunt u de status van uw pakket inzien.
Regelmatig vernemen wij dat de track-trace mail niet aangekomen is. Het blijkt dan in de mailmap voor de ongewenste mail te zitten of sprake te zijn van een typefout in het opgegeven emailadres.
Wanneer u de PostNL app kunt u ook uw pakket volgen.